Dag 1,2 en 3 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ingrid Kerkhoff - WaarBenJij.nu Dag 1,2 en 3 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ingrid Kerkhoff - WaarBenJij.nu

Dag 1,2 en 3

Door: IK

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

26 November 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Goedemorgen, misschien als dit verslag al direct jullie aandacht heeft.... ;).

Dag 1 was er een van lezen, zitten (heel veel), film kijken en vaak eten om vervolgens in de 'overloop' bij de toiletten met Frank discussiëren over mijn presentatie die hij in het vliegtuig had bestudeerd.
Na een goede vlucht in de city lodge in Kaapstad weer ingecheckt. Daar is echt niets te doen dus kruipen we daarna om twaalf uur maar in ons eigen mandje. Slapen... Hoewel een poging tot.
Het opstaan ging bijna verkeerd want ik had mijn telefoon niet overgezet op de tijd in SA en bleef lekker liggen tot ik het toch maar even ging controleren. Sh.... Nu ontbijt-tijd! Ik ben dus al typend overgegaan naar dag 2.

Die dag bestond uit het rijden naar de gemeente Langeberg waar we om half twaalf in Robertson werden ontvangen door de groep collega's en we het programma van de week doornamen. In de middag naar ons hotel waar we -vanwege het weer- SORRY maar even iets anders gingen aantrekken. Ik heb mijn presentatie aangepast en nogmaals doorgenomen en -opnieuw- bediscussieerd met Frank en Dick. Pffff. Als er iets is waar je niet vrolijk van wordt op dat moment is het dat wel. Maar goed. Het vertrouwen in mij was er :) uiteindelijk.
Aan het einde van de middag iets drinken bij Han (kennis van Dick), in het hotel eten en toen weer naar onze echt prachtige art deco kamers. Een beetje slaaphulp heb ik die nacht wel gebruikt.

D-dat dag 3
Na het lichte ontbijten door naar het Arts & Skills Center voorbij Robertson. Werkelijk een prachtige lokatie. Midden in de natuur staat een prachtig modern complex, geschonken door een ondernemer aldaar. Na de opening kreeg een dame van Wesgro het woord en dat viel voor haar niet mee. Zij kreeg behoorlijk wat kritische vragen. Daarna was het mijn beurt. In mijn element stond ik daar en vertelde de luisteraars hoe wij t&r aanpakken. Was leuk. Veel vragen, ook tijdens de pauzes, de mensen waren echt geïnteresseerd. Maar hé, fijn dat het achter de rug is.
Na de workshops in de middag waarbij wij ons opsplitsten konden we richting hotel. Nog steeds mooi weer...
Dave, een college, heeft ons uitgenodigd voor de braai en dat hadden we maar aangenomen. Super leuke aardige vrouw. Zit natuurlijk in de naam -> michelle.
BTW: ik heb vandaag gereden! Met hulp van Dick.

Dit was het voor nu. Tot de volgende keer als er weer WiFi-verbinding is. Is hier nog steeds een ramp.




  • 26 November 2014 - 09:59

    Jolanda:

    Hey Inkie,
    Goed te horen dat de presentatie goed ging.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

werken in-en-om Langeberg, deel 2

Het tweede werkbezoek aan de gemeente Langeberg, maar nu in de zomer!

Recente Reisverslagen:

02 December 2014

Laatste dag

30 November 2014

Dagen 5, 6 en 7

28 November 2014

Dag 4 en 5

27 November 2014

Dag 4

26 November 2014

Dag 1,2 en 3
Ingrid

Het is begonnen met werk in de munisipaliteit Langeberg voor LED. Dat was gaf en het heeft me veel gebracht. Zeker ook mijn liefde (drama) voor het land. Vier keer voor werk en nu drie weken met mijn man. Ik kijk er naar uit en het is begonnen.... onder de oude naam heb ik onze reis ook ondergebracht.

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 6055

Voorgaande reizen:

20 Februari 2017 - 13 Maart 2017

Nu op vakantie met Wyl in SA

14 November 2015 - 20 November 2015

4e reis naar collega's in Langeberg! zin in

07 Maart 2015 - 14 Maart 2015

Werken in en om Langeberg 3e reis

23 November 2014 - 01 December 2014

werken in-en-om Langeberg, deel 2

08 Juli 2014 - 18 Juli 2014

Werken in en om Langeberg Zuid Afrika

Landen bezocht: